سلتاویگو 1-2 رئال مادرید؛ پیروزی کهکشانی‌ها با درخشش بنزما و کروس

سلتاویگو 1-2 رئال مادرید؛ پیروزی کهکشانی‌ها با درخشش بنزما و کروس

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید توانست به برد مهمی برابر سلتاویگو دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی - در ادامه هفته بیست و هشتم لالیگا، امروز تیم‌های سلتاویگو و رئال مادرید از ساعت 18:45 به مصاف هم رفتند. این دیدار حساسی برای شاگردان زین الدین زیدان محسوب می شد، زیرا آن‌ها همراه با اتلتیکومادرید و بارسلونا در کورس داغ قهرمانی این فصل لالیگا هستند و هر بازی اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. رئال مادرید در نیمه اول، در دقیقه 20 روی پاس تونی کروس و ضربه کریم بنزما موفق شد به گل اول دست پیدا کند. 10 دقیقه بعد نیز باز هم بنزما توانست با پاس گل تونی کروس اختلاف را دو برابر کند. بعد از این دو گل سلتاویگو جلو کشید و سانتی مینا در دقیقه 40 موفق به جبران یکی از گل‌ها شد. نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود مهمان به پایان رسید. 

تا دقیقه 70 نیمه دوم شاهد بازی سرد و متعادلی از سوی هر دو تیم بودیم. رئال مادرید سعی داشت با حفظ توپ در وسط زمین، از حملات سلتاویگو جلوگیری کند و در این امر نیز موفق بود. بعد از آن سلتاویگو فشار خود را چند برابر کرد، اما نتوانست به نتیجه دلخواه خود برسد, در دقیقه 90+4 نیز آسنسیو یک گل دیگر نیز به ثمر رساند  تا این دیدار با حساب 3-1 به سود لوس بلانکوس به پایان رسد. 

رئال مادرید با این برد، 60 امتیازی شد و موقتا در رده دوم جدول قرار گرفت. آن‌ها با یک بازی بیشتر، 3 امتیاز با اتلتیکومادرید صدرنشین اختلاف دارند و فردا شب منتظر نتایج دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا خواهند بود.

4416