حواشی بازی لایپزیش-بایرن‌مونیخ/ درگیری پلیس با تماشاگران مونیخی

حواشی بازی لایپزیش-بایرن‌مونیخ/ درگیری پلیس با تماشاگران مونیخی

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال حوادث و جنجال های بازی شب گذشته لایپزیش و بایرن مونیخ، نشريات آلمانی صبح امروز به انتشار جزئیات بیشتری پیرامون درگیری های رخ داده در استادیوم خانگی لایپزیش پرداخته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپوکس و بیلد آلمان، شکست چهار بر یک دیشب لایپزیش برابر بایرن مونیخ، حواشی بسیار زیادی در خود داشته است که حالا نشریه بیلد جزئيات بیشتری منتشر می‌ کند.

طبق گزارشات جدید، بعد از گل دوم بایرن مونیخ به لایپزیش، حرکات عجیبی از هواداران مونیخی ها سر زد. دوازده مامور امنیت وارد این قسمت شدند تا ماجرا را کنترل کنند. این ماموران از جمعیت مونیخی خواستند تا بنر توهین آمیز خود را جمع کنند.

بنر بایرنی ها که روی آن عبارت زشتی درج شده بود، با درخواست پلیس و ماموران حراست برداشته شد اما همچنان درگیری زیادی در جمعیت وجود داشت.

این گزارش اضافه می کند که یکی از ماموران امنیت مجبور شده گلوی یکی از هواداران بایرن مونیخ را فشار دهد و شرایط اصلا آرام نبوده است.

بعد از گل سوم بایرن مونیخ، جمعیت بار دیگر آشفته شد. بنابراین چند پلیس در بین جمعیت باقی ماندند تا هنگام خروج هواداران بعد از سوت پایانی، شرایط را کنترل کنند. هنوز ممکن است جزئیات بیشتری از اتفاقات بازی جنجالی شب گذشته لایپزیش با مونیخی ها منتشر شود و حتی این امکان نیز وجود دارد که پرونده این مسابقه در فدراسیون ژرمن ها بررسی شده و تبعاتی هم برای هر یک از دو تیم در پی داشته باشد.

9404