نامجومطلق: امیدوارم پین به مجیدی و استقلال کمک کند

نامجومطلق: امیدوارم پین به مجیدی و استقلال کمک کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق استقلال در مورد دیدار استقلال و الهلال عربستان گفت: امیدوارم گابریل پین در این موقعیت حساس به استقلال و فرهاد مجیدی کمک کند. 

به گزارش فوتبالی، مجید نامجومطلق در مورد بازی حساس استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم استقلال فردا شب برنده بازی باشد. بی‌شک بازی سنگینی خواهد بود زیرا دو تیم پرافتخار آسیا برابر یکدیگر قرار می‌گیرند هر چند که از نظر امکانات و هزینه، استقلال و الهلال قابل مقایسه نیستند.

او در مورد نگرانی برخی از هواداران استقلال به دلیل جدایی چند بازیکن تاثیرگذار تیم فرهاد مجیدی از یک‌طرف و عملکرد خوب الهلال در فصل نقل و انتقالات از طرف دیگر، بیان کرد: استقلال همیشه استقلال است و تجربه‌ای که در آسیا دارد بر کسی پوشیده نیست. این تیم بارها ثابت کرده پول و هزینه نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد.

نامجومطلق در مورد اضافه شدن گابریل پین به کادرفنی استقلال در آستانه بازی مهم برابر الهلال بیان کرد: ایشان یک مربی صاحب نام است و کارنامه خوبی دارد. او در کادرفنی تیم ملی ایتالیا حضور داشته و سالها دستیار چزاره پراندلی بوده، پس مربی توانمند و باسوادی است و امیدوارم در این موقعیت به استقلال و مجیدی کمک کند.

9697