واژه‌ای که به سرنوشت کمالوند گره خورده؛ استعفا

واژه‌ای که به سرنوشت کمالوند گره خورده؛ استعفا

پایگاه خبری فوتبالی- فراز کمالوند در تراکتور هم دوام نیاورد و قبل از اولین بازی رسمی در بازگشت به تراکتور از سمتش استعفا کرد.

به گزارش فوتبالی، استفعای کمالوند از سرمربیگری تراکتور، سومین استعفای او از تیمهایش در طول چند ماه گذشته بود ضمن آنکه او در چند وقت اخیر، به همکاری‌اش با استقلال هم خاتمه داد تا به سایپا برود و این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

کمالوند که 12 اردیبهشت به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شد، خیلی زود تصمیم گرفت قید مربیگری در این تیم را بزند.

27 اردیبهشت و بعد از دربی جنجالی خودروسازان بود که کمالوند خبر استعفایش را رسانه‌ای و اعلام کرد با اتفاقاتی که رخ داده او کشش ادامه دادن ندارد. هیات مدیره سایپا، البته با استعفای سرمربی جدیدش مخالفت کرد و کمالوند که گفته بود حاضر به بازگشت به سایپا نیست، نهایتا بعد از 2 روز، دوباره در تمرینات تیمش حاضر شد.

استعفای بعدی کمالوند از سایپا، مربوط به 27 تیر می‌شود و او در آستانه دیدار با گل گهر سیرجان از سمت خود کناره‌گیری و از نیمکت این تیم خداحافظی کرد.

کمالوند که 9 مرداد به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده بود، کمتر از 2 ماه در این تیم ماندگار شد و 18 شهریور و در آستانه بازی این تیم با النصر در لیگ قهرمانان آسیا، قید ادامه  همکاری با تراکتور را زد.

نکته عجیب درباره کمالوند اینکه او علاقه خاصی به استعفا دارد و او قبل از انتخاب به عنوان مدیر فنی استقلال، از سرمربیگری شاهین بوشهر استعفا داده بود.

این مربی در 10 سال گذشته در 11 تیم فعالیت کرده که استعفا، باعث جدایی او از 10 تیم شده است. 

9697