پوکر فیروز کریمی در بازگشت به تراکتور

پوکر فیروز کریمی در بازگشت به تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - فیروز کریمی در حالی به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده که چهارمین دوره حضورش در این تیم را تجربه می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، تراکتور در شرایطی سه شنبه ۲۳ شهریور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف النصر عربستان برود که وضعیت عجیبی را پشت سر می گذارد.

پس از اینکه محمدرضا زنوزی مالکیت این باشگاه را واگذار کرد، فراز کمالوند هم از سرمربیگری این تیم استعفا داد و هیات مدیره تراکتور پس از بررسی شرایط، فیروز کریمی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته هدایت تراکتور را بر عهده داشت ولی با او قطع همکاری شد را دوباره به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد.

فیروز کریمی در شرایطی به عنوان سرمربی به تراکتور بازگشته است که اولین بار در فصل ۷۸-۱۳۷۷ آزادگان سرمربی تراکتور شد. کریمی پس از آن هدایت تیم‌های مختلف از جمله تیم‌های تبریزی مانند گسترش فولاد و ماشین سازی را بر عهده گرفت تا اینکه فصل گذشته به عنوان مشاور فنی به تراکتور برگشت ولی مدت کوتاهی بیشتر کنار رسول خطیبی نبود تا اینکه جایگزین او شد و به عنوان سرمربی تا پایان فصل در تراکتور حضور داشت و با این تیم در رتبه چهارم قرار گرفت.

او حالا و پس از استعفای کمالوند در بازگشت به تراکتور پوکر کرده و باید دید این بار چه مدت در این تیم می ماند؟

1470