گوارديولا: ناچاریم با این تقویم سازگار شویم/ دی‌بروینه با تیم تمرین کرد

گوارديولا: ناچاریم با این تقویم سازگار شویم/ دی‌بروینه با تیم تمرین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا می گوید 10 سال است که تقویم برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی لابه‌لای یکدیگر به همین گونه است و تیم ها ناچارنده خود را با آن سازگار کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آستانه آغاز هفته دیگری از رقابت های لیگ برتر انگلستان، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی که تیمش مدافع عنوان قهرمانی و یکی از بخت های اصلی برای قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفتگو پرداخت. صحبت های پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل لستر سیتی در مسابقات این هفته لیگ برتر را در ادامه می خوانید:

درباره در دسترس بودن ادرسون و گابریل ژسوس:

"در حال حاضر و در این زمان هنوز چیزی مشخص نیست و ما باید تا فردا صبر کنیم تا ببینیم آن‌ ها می‌ توانند بازی کنند یا خیر. امیدوارم آن‌ ها بتوانند به میدان بروند."

در مورد وضعیت فیل فودن و کوین دی‌ بروینه:

"فیل فودن دیروز برای اولین بار در تمرینات شرکت کرد. کوین دی‌ بروینه نیز هفته گذشته خوب تمرین کرد، او تمریناتی فردی را پشت سر گذاشت و سپس با بقیه اعضای تیم نیز تمرین کرد. وضعیت آن‌ ها خیلی بهتر شده است."

آیا برای احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر سیتی با او شخصاً صحبت کرده است یا خیر؟

"پنجره نقل‌ و‌ انتقالات بسته است و صحبت کردن در این مورد تا زمستان بی‌ فایده است. صحبت کردن با بازیکنان باشگاه‌ های دیگر به من مربوط نمی‌ شود."

در مورد وقفه بازی‌ های ملی:

"ما سه هفته برای آماده‌ سازی زمان داشتیم و بعد از آن وقفه بازی‌ های ملی بود و بعد از آن، سه هفته بازی خواهیم کرد و دوباره وقفه بازی‌ های ملی را داریم. در 10 سال گذشته نیز شرایط به همین‌ گونه بوده است. ما باید خود را با آن چه که باید انجام دهیم وفق دهیم و سازگار کنیم."

در مورد وضعیت زک استفن و اسکات کارسون:

"او در آمریکا است و به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در قرنطینه به سر می‌ برد. او پس از گذشت 10 تا 15 روز دیگر و دادن دو تست پی سی آر بازخواهد گشت. اسکات کارسون عضوی از تیم ماست زیرا او توانایی بازی کردن را دارد. من به او اطمینان کامل دارم."

9404