نویر: این سه تیم از رقبای اصلی نبودند/ نمی‌توان یک‌شبه تغییر ایجاد کرد

نویر: این سه تیم از رقبای اصلی نبودند/ نمی‌توان یک‌شبه تغییر ایجاد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سنگربان باواریایی ها و مانشافت در خصوص نمایش آلمانی ها و عملکرد کادر فنی جدید تیم ملی در سه بازی اخیر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 با رسانه ها گفت و گو کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، تیم ملی فوتبال آلمان در سه مسابقه اخیر خود در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به میدان رفت و برابر تیم های ملی لیختن اشتاین، ارمنستان و ایسلند موفق به کسب پیروزی شد. این مسابقه، نخستین بازی های تیم ملی آلمان تحت هدایت هانس دیتر فلیک، سرمربی جدید مانشافت و سابق باواریایی ها هم به حساب می آمد. مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در خصوص نمایش ژرمن ها در این سه مسابقه و عملکرد کادر فنی جدید تیم ملی در این بازی ها، با خبرنگاران رسانه ها در آلمان گفت و گوی کوتاهی انجام داده که در ادامه می خوانید:

"البته لیختن اشتاین، ارمنستان و ایسلند حریفانی نیستند که در مرحله حذفی جام جهانی با آن ها روبرو شوید؛ اما ارسال سیگنال مثبت مهم بود. در مجموع، هدف ما این است که سال آینده قهرمان جهان شویم."

"برای ما مهم بود که بلافاصله یک عملکرد عالی ارائه دهیم. ما می خواهیم روی بازی خود کار کنیم و روندی صعودی را شروع کنیم. این را می توان در این سه بازی مشاهده کرد و می خواهیم به همین ترتیب ادامه دهیم."

مانوئل نویر درباره تغییرات تیم زیر نظر سرمربی جدید نیز چنین اظهار نظر کرد:

"ما کادر مربیگری جدیدی داریم و چند بازیکن جوان به ما ملحق شده اند. شما نمی توانید تغییرات زیادی را یک شبه ایجاد کنید، اما ما در مسیر درستی قرار داریم. ما می خواهیم این راه را ادامه دهیم."

9404