ملی‌پوش سابق فوتبال عراق: ایران با شایستگی و لژیونرهای حرفه‌ای خود پیروز شد

ملی‌پوش سابق فوتبال عراق: ایران با شایستگی و لژیونرهای حرفه‌ای خود پیروز شد

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش سابق و مربی شاخص فوتبال عراق اعتقاد دارد نبود بازیکنان حرفه‌ای و لژیونرهای شاخص موجب شکست این تیم برابر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، احمد مناجد ملی‌پوش سابق فوتبال عراق درباره بازی تیم ملی کشورش با ایران گفت: کمبود عناصر حرفه‌ای و لژیونرهای تأثیرگذار در تیم ملی عراق یکی از عوامل شکست ما برابر ایران بود، همچنین ضعف عملکرد و آمادگی نامناسبی که در این بازی نشان دادیم.

مناجد اضافه کرد: تیم ما در بازی مقابل ایران در سطح مورد انتظار نبود، آنهم به دلیل نبود بازیکنان حرفه‌ای که بتوانند در بازی تأثیرگذار باشند. تیم عراقی که در جام ملت‌های 2007 به قهرمانی رسید 15 لژیونر شاخص در اختیار داشت که اکثر آنها در ترکیب اصلی تیم بازی می‌کردند.

وی اضافه کرد: کشوری که لیگ قدرتمندی ندارد نمی‌تواند تیم ملی قدرتمندی در اختیار داشته باشد. لیگ عراق یکی از لیگ‌های ضعیف منطقه به شمار می‌رود و برتری سایر تیم‌ها برابر ما کاملاً محسوس است از جمله تیم ملی ایران که بازیکنان حرفه‌ای و لژیونرهای شاخصی در اختیار دارد و با شایستگی کامل مقابل ما پیروز شد. مسئولان فدراسیون فوتبال عراق باید به فکر تیم ملی و وضعیت کادر فنی آن باشند تا بتوانیم به دوران درخشان گذشته بازگردیم.

۴۱۵۴