ابراز خوشحالی پدیده فرانسوی از پیوستن به رئال مادرید

ابراز خوشحالی پدیده فرانسوی از پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا ستاره فرانسوی تازه وارد رئال مادرید در فصل آینده شماره بیست و پنج را بر تن خواهد کرد و همچنین اعلام کرد که بی صبرانه منتظر شروع کارش در اسپانیا است. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رئال مادرید موفق شد ادواردو کاماوینگا پدیده 18 ساله فوتبال فرانسه و رن را با 31 میلیون یورو به خدمت بگیرد. روز گذشته مراسم معارفه این بازیکن برگزار شد و شماره 25 به او واگذار شد. 

به نقل از مارکا، کاماوینگا در مراسم معارفه‌اش گفت: "خیلی خوشحالم و مفتخرم که در رئال مادرید حضور دارم. می‌خواهم از فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و خانواده‌ام تشکر کنم، زیرا آن‌ها این معامله را عملی کردند و حالا من اینجا هستم. اگر چند سال پیش کسی به من می‌گفت که به رئال مادرید خواهی رفت، ممکن بود او را باور نکنم."

فلورنتینو پرز نیز در مراسم معارفه کاماوینگا گفت: "امروز باشگاه بازیکنی را به خدمت گرفت که قرار است استعدادهایش را به زودی نشان دهد. کاماوینگا و خانواده‌اش می دانند که در چه مسیر سختی قرار دارند. کاماوینگا از زمان کودکی‌اش آرزوی پیوستن به رئال مادرید را داشت و حالا این لحظه برای او فرا رسید. اگرچه او فقط 18 سال سن دارد، اما بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند."

4416