عکس؛ معارفه ستاره 19 ساله تازه وارد رئال مادرید در تالار افتخارات

عکس؛ معارفه ستاره 19 ساله تازه وارد رئال مادرید در تالار افتخارات

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا هافبک 19 ساله فرانسوی روز چهارشنبه در کنار فلورنتینو پرز و پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی با در دست گرفتن پیراهن شماره 25 معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، کاماوینگا که در پست هافبک میانی بازی می کند در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی با 30 میلیون یورو نقد به علاوه 15 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد از رن به رئال مادرید پیوست تا خط هافبک تیم آنچلوتی را تقویت کند. در حقیقت منتفی شدن جذب امباپه باعث شد تا مدیران رئال تصمیم به جذب ادواردو بگیرند و ترکیبشان را تقویت کنند.

کاماوینگا پس از حضور در اردوی تیم زیر 21 سال فرانسه، سه شنبه شب به همراه والدینش، دو برادر و چهار خواهرش و همچنین وکلایش وارد شهر مادرید شد. این بازیکن قرار است که تا زمان پیدا کردن خانه در مادرید، در خوابگاه والدبباس اقامت کند. 

کاماوینگا چهارشنبه صبح تست پزشکی را پشت سر گذاشت و بعد از آن اولین تمرین خود را با رئال مادرید و آنچلوتی داشت و در نهایت در والدبباس در مقابل خبرنگاران معارفه شد. کاماوینگا در مراسم معارفه اش به زبان فرانسوی از این اتفاق ابراز خرسندی کرد که فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید نیز مطابق عرف معمول به وی تبریک و خوشامد گفت.

4125