نگرانی پاریسن ژرمن از احتمال ابتلای مسی به کرونا؛ آشپز آرژانتین کرونا گرفت!

نگرانی پاریسن ژرمن از احتمال ابتلای مسی به کرونا؛ آشپز آرژانتین کرونا گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که اردو های ملی در حال برگزاری است و بازی های باشگاهی تعطیل است، یک نگرانی ویژه که باشگاه ها دارند مربوط به حضور بازیکنانشان در اردو های ملی است چرا که این بازیکنان ممکن است در بازی های ملی مصدوم شوند و بدین ترتیب نتوانند پس از اردوی ملی برای تیم باشگاهی خود به میدان بروند.

به گزارش فوتبالی، اکنون یکی از نگرانی های ایجاد شده در این رابطه مربوط به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی است. او در این تابستان از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شده است و اولین بازی خود را برای پی اس جی مقابل رنس انجام داد که البته مسی در آن بازی به عنوان یار ذخیره در نیمه دوم به میدان آمد. پس از آن بازی مسی راهی اردوی تیم ملی آرژانتین شد.

به گفته روزنامه اوله آرژانتین، آشپز مخصوص تیم ملی آرژانتین به بیماری کرونا مبتلا شده است و همین قضیه نگرانی هایی را برای اعضای تیم ملی آرژانتین ایجاد کرده است. باشگاه پاریسن ژرمن هم به همین علت نگران احتمال ابتلای مسی و سایر آرژانتینی های خود به بیماری کرونا است.

باید دید که شرایط پس از پایان اردوهای ملی به چه شکل پیش می رود و آیا مشکلی برای بازیکنان آرژانتینی پیش خواهد آمد یا خیر.

1470