عکس؛ فرصت‌سوزی هالند در مقابل دروازه خالی در شب هت‌تریکش

عکس؛ فرصت‌سوزی هالند در مقابل دروازه خالی در شب هت‌تریکش

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند سه شنبه شب در مقابل جبل الطارق هت تریک کرد و شب درخشانی داشت اما همان طور که خودش هم تائید کرده باید گلهای بیشتری در این بازی به ثمر می رساند.

به گزارش فوتبالی، حالا اشتباه عجیب هالند در بازی نروژ و جبل الطارق و فرصت سوزی در مقابل دروازه خالی مورد توجه قرار گرفته است. نروژ امید زیادی دارد تا بتواند پس از 22 سال به جام جهانی راه پیدا کند. هالند در تساوی نروژ و هلند  و پیروزی تیم ملی کشورش مقابل لتونی گلزنی کرد. هالند سه شنبه شب در مقابل جبل الطارق نیز هت تریک کرد تا نروژ با نتیجه پنج بر یک  پیروز شود اما خودش در پایان بازی تائید کرد که می توانست گلهای بیشتری بزند و به میانگین بیش از یک گل در هر بازی در بازیهای ملی برسد چرا که در حال حاضر در 15 بازی برای نروژ 12 گل زده است.

هالند در مقابل جبل الطارق در دقایق 27، 39 و 91 گلزنی کرد اما روی یکی از صحنه ها در مقابل دروازه خالی نتوانست گلزنی کند تا عنوان "فرصت سوزی بزرگ هفته" در بازیهای ملی را از آن خود کند. نروژ در این بازی 42 شوت به دروازه جبل الطارق زد.

نروژ با کسب هفت امتیاز از سه بازی اخیر حالا امید زیادی دارد تا بتواند به حضور در جام جهانی نزدیک تر شود. آنها چهار بازی دیگر پیش رو دارند که با هلند هم امتیاز هستند و دو امتیاز بیشتر از ترکیه دارند.  نروژ دو بازی سخت خارج از خانه مقابل ترکیه و هلند در پیش خواهد داشت که باید تلاش کند تا حداقل بتواند شانس حضور در پلی آف را کسب کند و فرصت حضور در جام جهانی را از دست ندهد.

4125