چرا بازیکنان جبل الطارق نسبت به هالند احساس تنفر دارند؟

چرا بازیکنان جبل الطارق نسبت به هالند احساس تنفر دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روز هفتم سپتامبر اتفاقی رخ داد که تماشاگران حاضر در بازی نروژ و جبل الطارق را شگفت زده کرد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم در دیداری در مرحله راهیابی به جام جهانی در اسلو به مصاف هم رفتند. نروژی ها با حضور هالند به عنوان ستاره تیمشان با نتیجه پنج بر یک پیروز شدند که مهاجم دورتموند هت تریک کرد. در پایان بازی اما اتفاق عجیب این بود که هیچ کدام از بازیکنان تیم مهمان پیراهن هالند را نخواستند. بازیکن نروژی یک ستاره است و طبیعی است که خیلی از بازیکنان در پایان بازیها به دنبال گرفتن پیراهنش به عنوان یادگاری باشند به خصوص تیم های کوچک و بازیکنان ناشناخته.

ریس استیچ مهاجم جبل الطارق و زننده تک گل تیم ملی کشورش در مقابل نروژ در گفتگو با سان در این باره توضیح داد. در حقیقت ریشه این ماجرا به ماه مارس برمی گردد، زمانی که دو تیم ملی برای اولین بار در تاریخشان در مرحله راهیابی به جام جهانی به مصاف هم رفتند. نروژ در آن بازی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. هالند در آن بازی گل نزد و  در نیمه دوم تعویض شد. استیچ گزارش داده است که هالند در پایان بازی رفتار بدی با روی چیپولینا کاپیتان تیم ملی جبل الطارق داشته است. استیچ که در تیم هدنسفورد تون در لیگ دسته هفتم انگلیس توپ می زند، بیان کرد:" بعد از آن که مصاحبه های تلویزیونی هر دو تمام شد، روی به هالند گفتم:" پسرم طرفدار توست. حاضری پیراهن هایمان را عوض کنیم؟" هالند فقط خندید، برگشت و رفت."

بازیکنان جبل الطارق از آن زمان از هالند خیلی دلخور هستند. استیچ افزود:" او می توانست که روز، ماه یا سال یک بچه را بسازد اما این کار را نکرد. می توان خیلی چیزها را خرید اما نمی توان شخصیت را خرید.شاید بزرگنمایی رسانه ها باعث شده تا خودش را بیش از حد دست بالا بگیرد."

4125