عزیزی خادم: هدف، خوشحال کردن دل ملت بزرگ ایران است

عزیزی خادم: هدف، خوشحال کردن دل ملت بزرگ ایران است

پایگاه خبری فوتبالی - رییس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی پرگل تیم ملی مقابل عراق تاکید کرد این پیروزی به طور آشکار، هدیه خداوند به ملت ایران بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از پیروزی قاطعانه ایران در دیدار مقابل عراق گفت: برد قاطع و پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق را به ملت بزرگ و شریف ایران تقدیم می کنیم و ضمن شکر و سپاس به درگاه الهی از تیم ملی، کادر فنی و همه نیروهای ستادی و پشتیبان تشکر و قدردانی می کنم.
رییس فدراسیون فوتبال افزود: این پیروزی به طور آشکار، هدیه خداوند به ملت ایران بود. ما دست حمایت، هدایت و رحمت الهی را در این پیروزی مشاهده کردیم و امیدواریم که این پیروزها پاینده و مستمر باشد و ما شایسته این موهبت و لطف خدا باشیم.
وی در ادامه گفت: در نظام هستی ایمان و توکل به خدا، تلاش، همت، پشت کار، برنامه ریزی و ... همیشه نتیجه بخش است. ما در این دوره، در کنار تدبیر و برنامه ریزی راهبردی و تلاش و تمرین... به طور جد بر عنصر توکل به خدا و الطاف خفیه الهی تاکید داشته و خواهیم داشت.
"هدف تیم ملی، کادر فنی و مدیریت فدراسیون فوتبال خوشحال کردن دل ملت بزرگ ایران است" عزیزی خادم ضمن بیان این جمله گفت: ملت بزرگ ایران سالهاست در شرایط سخت بر ارزشها و آرمانها و فضیلت های انسانی خود پایداری و شکیبایی کرده اند. امیدواریم که بخشی از خوبی‌های ملت ایران را با این پیروزی ها پاسخ بدهیم.
وی در پایان تصریح کرد: فوتبال برای ما وسیله افتخار آفرینی ، وحدت و انسجام ملی و سلامت و نشاط اجتماعی است. از خدا میخواهیم که فوتبال ما را وسیله رشد و اعتلای مادی و معنوی ما و جامعه ما قرار دهد. 

1470