عزیزی خادم: برد مقابل بحرین شبیه به معجزه بود

عزیزی خادم: برد مقابل بحرین شبیه به معجزه بود

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت:با وجود برخوردهایی که چه در داخل و چه در بیرون رخ داد با این وجود خوشحالی ملت ایران بسیار مهم بود.

به گزارش فوتبالی، شهاب عزیزی خادم بعد از برتری تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین اظهار داشت: در ابتدا به مردم کشورم تبریک می‌گویم.آنچه که شاهد بودیم توکل به خداوند عالم و همراهی و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان بود. همچنین تیم همکاران من در فدراسیون زحمات زیادی کشیدند که جای تشکر دارد. با وجود برخوردهایی که چه در داخل و چه در بیرون رخ داد با این وجود خوشحالی ملت ایران بسیار مهم بود. 

وی افزود: امروز با وجود آنکه میزبان نبودیم با 3 گل برنده شدیم و حداق باید 3-4 گل دیگر می‌زدیم. تیم در فضای بسیار همدل کار کرد و برای اولین بار در خاک بحرین به برتری رسید. این تیم یکی از همدل‌ترین تیم های تاریخ است.خوشحالم که در این ششرایط تحریم‌های ظالمانه تیم ملی ملت ایران را شاد کرد. 

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:جا دارد از رسانه ملی هم تشکر کنم و امیدوارم هدایت شده به سمت بازی‌های دیگر برویم. جا دارد از وزیر ورزش که هر روز با من در ارتباط بود و همچنین آقای نوبخت و آقایان عسگری و فروغی تشکر کنم. این نفرات مشوقانه کنار مردم و فوتبال ملی بودند و امیدوارم این رویه مستمر باشد. امید دارم که از این گروه صعود کنیم و شور و شعف را با برد مقابل عراق داشته باشیم.

عزیزی‌خادم تصریح کرد: این برد به لحاظ تاریخی و به زعم من یکی از سخت‌ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران بود. ما به همین تیم بحرین باخته بودیم و 20 سال  و شاید حتی تاکنون بود که نتوانستیم بحرین را ببریم ولی با کمک بچه‌ها تارخی ترین برد را مقابل بحرین کسب کردیم. اگر این بازی را نمی‌بردیم در مرحله پیش مقدماتی حذف می‌شدیم و حتی به جام ملت‌های آسیا هم صعود نمی‌کردیم. این برد شبیه به معجزه بود چون هم شانس داریم که به عنوان تیم اول به جام جهانی برویم و هم برای جام ملت‌ها شانس داشته باشیم.

وی تاکید کرد: جا دارد از ملت ایران تشکر کنم، حتما به زودی با مردم ایران از سختی‌هایی که در فدراسیون شاهدش بودیم سخن خواهیم گفت. امیدوارم برنامه‌ریزی کانالیزه شده تدوین کنیم.این فوتبال متعلق به مردم ایران است، برد امشب عصاره اتحاد ملی بود و امیدوارم همه رسانه‌ها با قلم خود به ما کمک کنند. امیدوارم بستر فوتبال ملی که در مرحله آینده هزینه‌ بیشتری خواهد داشت فراهم  شود و در پایان بازی با عراق شاهد صعود ایران باشیم.

1470