پیروزی پر گل آلمان و انگلیس در شب توقف قهرمان اروپا

پیروزی پر گل آلمان و انگلیس در شب توقف قهرمان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در شب توقف دوباره ایتالیا، تیمهای بزرگ اروپایی در برابر حریفان خود به پیروزی‌های پرگلی دست پیدا کردند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، امشب دوازده بازی انجام شد.

در گروه B اسپانیا برابر گرجستان با نتیجه 4-0 به پیروزی رسید تا واکنش خوبی به شکست 1-2 مقابل سوئد در هفته گذشته داده باشد. لوئیس گایا، کارلوس سولر، فران تورس و پابلو سارابیا گلزنان لاروخا در این دیدار بودند و دیدار کوزوو برابر یومقدماتیمنان با تساوی بدون گل پایان یافت. در این گروه اسپانیا با 10 امتیاز و سوئد با 9 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. 

در گروه C ایتالیا در برابر سوئیس به میدان رفت و با تساوی 0-0 متوقف شد. آتزوری در دیدار قبلی خود مقابل بلغارستان نیز به تساوی 1-1 رسیده بود. بلغارستان نیز با یک گل از سد لتونی گذشت. در این گروه ایتالیا با 11 امتیاز و سوئیس با 7 امتیاز و دو بازی کم‌تر در رده‌های اول و دوم قرار دارند. 

در گروه E ولز با هت تریک گرت بیل، 3-2 بلاروس را شکست دادند و بلژیک با درخشش لوکاکو، 3-0 جمهوری چک را مغلوب کرد. بلژیک با 13 و چک با 7 امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند. 

در گروه I آلبانی با نتیجه 1-0 از مجارستان گذشت. انگلیس به پیروزی پرگل 4-0 برابر آندورا رسید و لهستان با حساب 7-1 سن مارینو را تحقیر کرد. در این گروه انگلیس با 5 برد از 5 بازی، مقتدرانه در رده اول قرار دارد و لهستان با 10 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده سه شیرهاست. 

در گروه J نیز آلمان با هدایت هانسی فلیک 6-0 ارمنستان را در هم کوبید. ایسلند به تساوی 2-2 برابر مقدونیه شمالی رسید و رومانی با دو گل از سد لیختن‌اشتاین گذشت.

4416