عکس؛ مسلح بودن افرادی که اوتامندی و اسکالونی با آن‌ها درگیر شدند!

عکس؛ مسلح بودن افرادی که اوتامندی و اسکالونی با آن‌ها درگیر شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی آرژانتین و برزیل به علت ورود پلیس به زمین و خارج شدن بازیکنان آرژانتین از زمین بازی لغو شد و درگیری های عجیب و غریبی در این دیدار رخ داد.

به گزارش فوتبالی، پلیس فدرال برزیل در دقایق ابتدایی این دیدار برای خارج کردن سه بازیکن آرژانتینی که قوانین بهداشتی مربوط به کرونا را نقض کرده بودند و با وجود اینکه در دو هفته گذشته در انگلیس بوده‌اند، اکنون بدون قرنطینه وارد خاک برزیل شده بودند، وارد زمین شد و در این میان درگیری هایی درون زمین رخ داد و برخی از بازیکنان و مربیان آرژانتین با پلیس درگیر شدند!

یکی از ماموران پلیس فدرال برزیل با آکونیا و نیکولاس اوتامندی دچار بحث شد و البته یک درگیری فیزیکی جزئی هم میان آن ها رخ داد و اوتامندی چند بار او را هل داد. همچنین لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین هم با یکی دیگر از همین افرادی که وارد زمین شدند درگیری پیدا کرد. اکنون به ادعای رسانه TyC اسپورت، این افراد که اوتامندی و اسکالونی با آن ها درگیر شدند از مقامات بهداشتی برزیل نبوده اند بلکه ماموران امنیتی و عضو پلیس فدرال برزیل بوده اند و با خود اسلحه به همراه داشته اند و طبق تصاویر هم می‌توان اسلحه آن ها را از پشت لباسشان دید! ادعایی که در نوع خود جالب به نظر می رسد چرا که چنین چیزی در خاطر نداریم که یک افسر پلیس مسلح وارد زمین فوتبال شود و با بازیکنان و مربیان یک تیم درگیری فیزیکی و لفظی پیدا کند!

1470