عکس؛ دلیل مردود شدن گل زیر طاقی اوتامندی به بارسلونا

عکس؛ دلیل مردود شدن گل زیر طاقی اوتامندی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و بنفیکا در هفته پنجم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و باید دید که در هفته پایانی کدام یک از این دو تیم می تواند به دور بعد صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی هم بارسلونا و هم بنفیکا گل هایی مردود به ثمر رساندند که گل مردود بنفیکا در نیمه اول بازی توسط نیکولاس اوتامندی به ثمر رسید. توپ روی یک ضربه کرنر و با یک پاس به اوتامندی رسید و این مدافع آرژانتینی با شوتی محکم طاق دروازه بارسلونا را هدف قرار داد اما پس از آن داور مسابقه اعلام کرد که گل مردود است.

علت مردود شدن این گل این بود که توپی که روی ضربه کرنر ارسال شده بود، پیش از اینکه وارد محوطه جریمه بارسلونا شود از خط عرضی عبور کرده بود و به بیرون رفته بود و به همین علت ضربه دروازه اعلام شد چون توپ از بیرون وارد زمین شده بود و پس از آن بود که به اوتامندی رسیده بود و این گل زیر طاقی زده شده بود.

در هر صورت اکنون کار صعود از رده دوم در این گروه به هفته آخر کشیده شده است و باید دید که در نهایت بنفیکا راهی دور بعد می شود یا بارسلونا.

1470