درخشش ویژه گرت بیل در تیم ملی ولز به سبک رونالدو

درخشش ویژه گرت بیل در تیم ملی ولز به سبک رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی تیم ملی ولز و بلاروس به مصاف هم رفتند که در نهایت در یک بازی جذاب، ولز موفق شد با نتیجه سه بر دو بلاروس را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گرت بیل درخششی ویژه داشت و توانست طلسم شکنی کند. گرت بیل تاکنون در تیم ملی ولز در بازی های رسمی هت‌تریک نکرده بود و در بازی امروز مقابل بلاروس موفق شد هر سه گل تیمش را به ثمر برساند و بدین ترتیب هت‌تریک کند. این هت‌تریک اولین هت‌تریک گرت بیل در بازی‌های ملی رسمی است و بیل برای اولین بار است که در مقدماتی جام جهانی هت‌تریک می‌کند. گرت بیل سابقه هت‌تریک در رئال مادرید و تاتنهام را داشت اما تاکنون در بازی های رسمی تیم ملی ولز هت‌تریک نکرده بود و بالاخره این اتفاق هم افتاد.

گرت بیل با این هت‌تریک و درخشش در تیم ملی ولز به سبک رونالدو در تیم ملی پرتغال عمل کرد چرا که فوق ستاره پرتغالی هم کسی است که در تیم ملی پرتغال یک تنه تیمش را جلو می‌برد و با هت‌تریک ها و گل های خود پیروزی را برای پرتغال به ارمغان می آورد.

گل های گرت بیل در دقایق 6، 69 و 90 به ثمر رسیدند که البته دو گل اول او از روی نقطه پنالتی بود و گل دقیقه 90 او هر سه امتیاز را برای ولز به ارمغان آورد.

1470