اعتراض در آستانه پرواز به امارات؛ عدم حضور سه بازیکن استقلال در فرودگاه امام (ره)

اعتراض در آستانه پرواز به امارات؛ عدم حضور سه بازیکن استقلال در فرودگاه امام (ره)

پایگاه خبری فوتبالی- رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند و محمد دانشگر سه بازیکن استقلال هستند که هنوز به کاروان استقلال در فرودگاه ملحق نشده اند.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر سه بازیکن استقلال هستند که امروز به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خودشان معترض بودند و حتی برخی خبرهای غیر رسمی حاکی از آن بود که مظاهری و دانشگر درخواست خروج از استقلال را دارند.

هرچند فوتبالی صحت و سقم دقیق این خبر را تایید نمی کند اما تا لحظه انتشار این خبر هنوز این سه بازیکن در فرودگاه حاضر نشده اند. 

خبرنگار فوتبالی برای کسب اطلاعات بیشتر با بهرام امیری سرپرست جدید استقلال تماس گرفت تا جویای آخرین وضعیت استقلال شود اما با پاسخ عجیب و البته به دور از شان سرپرست باشگاهی به نام استقلال مواجه شد که در نهایت این سرپرست استقلال بود که ارتباط تلفنی را قطع کرد.

برخی معتقدند بازیکنان استقلال با این کار در صدد هستند که مدیران باشگاه را برای پرداخت مطالبات تحت فشار بگذارند و در نهایت ممکن است ظرف یکی دو روز آینده به اردوی استقلال اضافه شوند اما نکته ای که قابل تامل است وضعیت نابسامان استقلال در آستانه دیدار حساس با الهلال است که باید در نهایت وضعیت کنونی این تیم به کجا خواهد کشید.

ظاهرا به بازیکنان وعده داده شده بود که پول قایدی امروز می رسد و حساب بازیکنان پر خواهد شد اما این اتفاق نیفتاده است.

9697