آخرین خبر از پرونده انتقال هافبک برایتون به منچستر یونایتد

آخرین خبر از پرونده انتقال هافبک برایتون به منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - با این که در طول تابستان شایعاتی درباره علاقه منچستر یونایتد به ایو بیسوما منتشر شده بود، اما اوله گونر سولشر از هر گونه نبرد برای جذب هافبک برایتون کنار کشیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایندیپندنت، ایو بیسوما، هافبک اهل مالی با معیارهای فعلی اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد مطابقت نداشته و در تفکرات مرد نروژی جایی ندارد.

انتظار می‌ رود که این ملی پوش مالیایی، در آینده ای نزدیک یک انتقال بزرگ را تجربه کند چرا که اخیرا در برایتون بسیار موثر بوده و به یک مهره کلیدی در انقلاب گراهام پاتر تبدیل شده است.

منچستر یونایتد و سولشر به بیسوما به عنوان یک هافبک باکس تو باکس نگاه می کنند که با خواسته فعلی اوله در تضاد است. این مربی به دنبال یک هافبک ماهر در پاسکاری برای تقویت شیاطین سرخ به ویژه در یک سوم میانی میدان می‌‌ باشد.

شیوه بازی بیسوما شباهت فراوانی با فرد دارد که شروع سختی در خط هافبک منچستر یونایتد داشته است. همچنین از اسکات مک تومینای که اخیرا جراحی کوچکی را پشت سر گذاشته، به عنوان یک هافبک باکس تو باکس یاد می شود. به همین دلیل است که یونایتد در حال حاضر به دنبال گزینه متفاوتی برای خط هافبک خود می‌ باشد.

9404