تفاوت عجیب نرخ بلیت مسابقات اروپایی میلان و اینتر و اعتراض هواداران

تفاوت عجیب نرخ بلیت مسابقات اروپایی میلان و اینتر و اعتراض هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از انتشار لیست اسامی بازیکنان روسونری برای شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اعلام شد که قیمت بلیت های بازی های میلان در لیگ قهرمانان، دو برابر قیمت فروش بلیت های اینتر در همین مسابقات است که این موضوع موجب اعتراض هواداران روسونری شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، هواداران روسونری پس از این که متوجه شدند قیمت بلیت های لیگ قهرمانان بازی های میلان، دو برابر قیمت بلیت های رقیب همشهری یعنی نراتزوری در همان ورزشگاه است، نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

دو تیم شهر میلان هر دو بازی های لیگ قهرمانان این فصل خود را در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهند کرد و همین موضوع، این امکان را به هواداران هر دو تیم می دهد تا قیمت بلیت های تیم های محبوب شان را با یکدیگر مقایسه کنند.

اینتر در تاریخ پانزدهم سپتامبر نخستین بازی اروپایی فصل جدیدش را برابر رئال مادرید آغاز خواهد کرد و قیمت فروش بلیت جایگاه کوروا (تیفوسی های اینتری) به ارزش چهل و هشت یورو تعیین شده است.

میلان نیز نخستین دیدار خانگی اروپایی فصل جدیدش را در تاریخ 28 سپتامبر برابر اتلتیکو مادرید آغاز خواهد کرد و قیمت فروش بلیت های جایگاه کوروا (تیفوسی های میلانی) به ارزش یکصد و نوزده یورو قیمت گذاری شده است.

9404