24 ساعت حیاتی در انتظار استقلال؛ اسماعیلی به لیست آسیایی اضافه می‌شود؟

24 ساعت حیاتی در انتظار استقلال؛ اسماعیلی به لیست آسیایی اضافه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال تا فردا شب برای تکمیل لیست آسیایی‌اش مهلت دارد.

به گزارش فوتبالی، آبی‌ها که پیش از این فهرست آسیایی‌شان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده بودند، تا فردا شب وقت دارند که تغییرات مورد نظرشان در این لیست را اعمال کنند.

پیش از این گفته می‌شد استقلال با لوسیانو پریرا کاپیتان تیم فولاد به توافق نهایی رسیده و قرار است اسم این بازیکن وارد لیست آسیایی استقلال شود منتهی اظهارات جدید فرهاد مجیدی نشان می‌دهد که بعید است شیمبا استقلالی شود(از مدتها قبل به باشگاه اعلام کرده بودم که شیمبا را می‌خواهم. ما با این بازیکن مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم. قرار شد برای شیمبا قرارداد بفرستند اما آقای مددی گفت که باید با بخش حقوقی مشورت کند و در نهایت این قرارداد را نفرستادند و به جایش یک نامه پیشنهاد فرستادند که بی‌فایده بود)  البته که استقلال و پرسپولیس امکان جذب بازیکن خارجی ندارند و از طرف دیگر باشگاه فولاد هم اعلام کرده که این بازیکن به همکاری‌اش با این تیم ادامه خواهد داد.

بازیکن دیگری که هنوز تکلیفش مشخص نشده، فرشید اسماعیلی است. بازیکنی که باشگاه استقلال اعلام کرد او قطعا جایی در تیم فرهاد مجیدی نخواهد داشت منتهی سرمربی آبی‌ها از باشگاه خواسته که قرارداد شماره 8 تیمش تمدید شود و اگر چه پرویز مظلومی در مصاحبه دیروزش با خبرگزاری مهر از تلاش باشگاه استقلال برای بازگرداندن این بازیکن خبر داد اما تا این لحظه که نام اسماعیلی به فهرست آسیایی آبی‌ها اضافه نشده و باید دید نهایتا تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

9697