ماجرای اختلاف 5 میلیاردی پرسپولیس با کارگزارش

ماجرای اختلاف 5 میلیاردی پرسپولیس با کارگزارش

پایگاه خبری فوتبالی- اختلاف باشگاه پرسپولیس و کارگزارش بر سر چه بندی از قرارداد است؟

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز بر سر پایان قرارداد کارگزاری به توافق کلی رسیده‌اند اما اختلاف 5 میلیاردی میان دو طرف مانع اقاله این قرارداد شده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس حدود 2 هفته قبل نامه درخواست اقاله قرارداد همکاری با کارگزار فصل قبل را به آن شرکت ارسال کرده‌اند اما شرکت مذکور هنوز پاسخ رسمی نداده و اگر همین وضع ادامه داشته باشد، پرسپولیس یک طرفه قرارداد را فسخ می‌کند که این اتفاق می‌تواند باعث به وجود آمدن یک دعوای حقیقی بین پرسپولیس و آتیه داده پرداز شود.

اینکه چرا کارگزار پرسپولیس جواب نامه این باشگاه را نداده، بی‌ارتباط با تغییرات در آتیه داده پرداز نیست و تغییرات مدیریتی در این شرکت روی پایان قرارداد آنها با پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.

درباره اختلاف 5 میلیاردی طرفین قرارداد باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت آتیه اعتقاد دارد با توجه به اینکه یک شرکت بورسی است و سهام آن عرضه می‌شود باید صورت‌های مالی آنها شفاف باشد و به همین دلیل در پرداختی های خود به پرسپولیس مبلغ بیمه و مالیات را طبق قانون، کسر کرده است اما در مقابل قرمزها مدعی هستند با توجه به اینکه فعالیت فرهنگی ورزشی دارند از پرداخت مالیات معاف هستند.

شرکت آتیه از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تا مدارک قانونی خود را در این زمینه ارائه دهد و در صورت تایید مبلغ 5 میلیارد تومان به آنها پرداخت خواهد شد در غیر اینصورت آنها زیر بار پرداخت این پول نخواهند رفت.

حساب‌های باشگاه پرسپولیس در این شرایط به دلیل بدهی‌های مالی بسته شده و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا با عقد قرارداد با کارگزار جدید وضعیت مالی باشگاه را سر و سامان دهند. اتفاقی که نیازمند پایان همکاری رسمی با کارگزار قبلی و سپس برگزاری مزایده و طی روند قانونی است که طبیعتا این پروسه زمان‌بر خواهد بود.

7655