ستاره رئال مادرید تمامی اخبار خروجش از این باشگاه را تکذیب کرد

ستاره رئال مادرید تمامی اخبار خروجش از این باشگاه را تکذیب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید عنوان کرد که در این فصل احساس خوب و بهتری نسبت به فصول گذشته در سانتیاگو برنابئو دارد. 

به گزارش فوتبالی، بیل پس از چند فصل موفقیت آمیز در رئال مادرید، دچار حواشی و اتفاقات گوناگون شد و همین موضوعات، او را از روزهای اوجش دور کردند. او مدتی مشغول به گلف بازی کردن شد و رئال مادرید او را به تاتنهام قرض داد. البته بیل تائید کرد که حضورش در تیم شمال لندنی، کمک شایانی به بهبود وضعیت ذهنی‌اش پیش از مسابقات یورو 2020 کرد. 

به نقل از سایت مارکا، گرت بیل در این باره گفت: "فکر می‌کنم که عملکردم در تیم ملی ولز در تورنمنت یورو ثابت کرد که آماده بازگشت به روزهای اوجم هستم. با همان ذهنیت به رئال مادرید بازگشتم و حالا حس می‌کنم که محیط و اتمسفر بهتری در رئال مادرید برای من وجود دارد. اگر بازیکنی به شما بگوید که از نظر ذهنی، وضعیت مناسبی دارد، پس مطمئن باشید که از نظر فیزیکی نیز بهتر خواهد شد و همچنین نمایش قابل قبولی در زمین بازی ارائه خواهد داد. من در این فصل بازی کردم و حالا با سبک بازی رئال مادرید راحت هستم. همیشه ارتباط خوبی با کارلو آنچلوتی داشته‌ام." 

4416