بارسلونا به دنبال آغاز پروژه جذب ملی پوش اسپانیایی لایپزیش

بارسلونا به دنبال آغاز پروژه جذب ملی پوش اسپانیایی لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - برنامه ریزی مسئولان بارسلونا برای فصل بعدی به زودی کلید خواهد خورد و در این برنامه ها، پروژه جذب ستاره ملی پوش اسپانیایی هم وجود دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، رامون پلانس و المانی بعد از استراحت چند روزه بازار نقل و انتقالات تابستانی، هفته آینده برنامه ریزی برای فصل بعدی را کلید خواهند زد. اولین مورد دنی اولمو، بازیکنی که بارسلونا در دقایق آخر برای او پیشنهاد داد اما از طریق سران لایپزیش رد شد، خواهد بود. 

بارسلونا در ابتدا به سراغ ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید رفت اما بعد از آن که آن ها خواهان جدایی بازیکن نبودند، المانی دنی اولمو را در لیست اصلی اهداف بارسلونا قرار داد. 

در مذاکرات اولیه بین باشگاه بارسلونا و لایپزیش، بحث اول در خصوص موریبا بود و بارسلونا می خواست که دنی اولمو را هم وارد ماجرا کند اما لایپزیش قبول نکرد. این باشگاه به بارسلونا رقم 75 میلیون یورو پیشنهاد داد و بارسلونا می خواست آن را پرداخت کند ولی از سوی لالیگا پیام دریافت کرد که در صورت عدم فروش ستاره اصلی تیم، آن ها با خرید اولمو با مبلغ 75 میلیون یورو، قوانین فیرپلی مالی را نقض خواهند کرد. 

بارسلونا به لایپزیش پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید اجباری و پرداخت پول در فصل دوم را داد؛ دقیقا معامله ای شبیه به انتقال گریزمان به اتلتیکو مادرید ولی در نهایت لایپزیش با این پیشنهاد هم مخالفت کرد. 

به زودی مذاکرات با خود اولمو و لایپزیش مجددا شروع خواهد شد. هدف بلوگرانا خرید اولمو در بازار نقل و انتقالات زمستانی است؛ هر چند باشگاه لایپزیش با توجه به شرایط ورزشی و مالی خوبی که دارد، بسیار بعید است بازیکنان اصلی خود را در بازار زمستانی به فروش برساند اما با توجه به این که قرارداد اولمو تا سال 2024 اعتبار دارد، این امکان وجود دارد که آن ها برای فروش بازیکن در تابستان بعدی با مدیران آبی اناری ها مذاکره کنند.

9404