رئال مادرید در پی جذب رایگان پل پوگبا

رئال مادرید در پی جذب رایگان پل پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره فرانسوی منچستر یونایتد، هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان سال آینده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا اسپانیا، رئال مادرید در تابستان سال آینده حضور فعالی در پنجره نقل و انتقالاتی خواهد داشت و با علاقه خاصی در پی امضای قرارداد با بازیکنان آزاد تیم های اروپایی خواهد بود.

این روزنامه اسپانیایی مدعی است که کیلیان امباپه به احتمال زیاد و در تابستان سال آینده به صورت رایگان به رئال مادرید می‌ پیوندد.

مارکا همچنین مدعی است که پل پوگبا گزینه جالبی برای رئالی های مادرید است چرا که او نیز زمانی که این فصل به پایان برسد، قراردادش با شیاطین سرخ به پایان می رسد و بازیکن آزاد خواهد بود.

پل پوگبا در ماه مارس بیست و نُه ساله خواهد بود و ممکن است تابستان بعدی را به عنوان آخرین شانس برای حضور در رئال مادرید یا یک باشگاه برتر اروپایی دیگر همراه با دستمزد فراوان در نظر بگیرد.

هافبک فرانسوی همراه تیم ملی کشورش عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 در کشور روسیه را هم در کارنامه ورزشی خود دارد.

پل پوگبا پیش از این نیز سابقه بازی در منچستر یونایتد را داشت؛ اما مدیران شیاطین سرخ در مرتبه نخست به او اعتماد نکردند و پوگبا نیز با ناراحتی از اولدترافورد جدا شد و مسیر تورین و باشگاه یوونتوس ایتالیا را در پیش گرفت. پوگبا در تورین توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد و مجددا اعتماد سران منچستر یونایتد را جلب کند و پس از آن با قراردادی سنگین، مجددا از تورین راهی منچستر شد و دوباره به یونایتدها ملحق شد.

9404