پوگبا: حضور سولشر یک دلیل مهم دارد/ از آمدن واران تعجب کردم!

پوگبا: حضور سولشر یک دلیل مهم دارد/ از آمدن واران تعجب کردم!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک خوش نقش تیم ملی فرانسه و باشگاه منچستر یونایتد انگلیس که در اردوی تیم ملی کشورش برای انجام مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 حضور دارد، با رسانه های فرانسوی به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های فرانسوی، پل پوگبا، هافبک موثر خروس ها و شیاطین سرخ که هم اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 حاضر است، در خصوص شرایط خودش در باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی فرانسه و نیز درباره حضور اوله گونر سولشر به عنوان سرمربی و رافائل واران به عنوان هموطن و هم تیمی خود در فرانسه و منچستر یونایتد، صحبت هایی را با یکی از شبکه های تلویزیونی فرانسوی انجام داد که مهم ترین قسمت های این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

"اگر بخواهم صادق باشم، من مدت هاست که اوله را می شناسم و ما همیشه رابطه خوبی با هم داشته‌ ایم و همچنین رابطه او با سایر بازیکنان نیز خوب است. سولشر به عنوان بازیکن نیز در این تیم بوده است و باشگاه را به خوبی می شناسد. اوله از بدو ورودش به باشگاه به عنوان مربی، خیلی خوب بوده است."

"شاید نقطه قوت سولشر این باشد که بازیکنان را درک می کند زیرا خودش بازیکن بوده است. او بازیکنان را درک می کند. او درک می کند که ما به استراحت نیاز داریم و می داند چگونه با بازیکنان صحبت کند. من فکر می کنم این نقطه قوت اوست."

"دلیلی دارد که او سرمربی این باشگاه است؛ هم او و هم بازیکنان این دلیل را می دانند. او انتخاب شد زیرا مهارت های لازم برای انجام این کار را دارد و در موقعیتی است که می تواند این کار را انجام دهد."

"صادقانه بگویم، من بسیار خوشحالم و از عملکرد خودم لذت می برم. لیگ برتر بازگشته است و من بعد از یک تعطیلات عالی، کار خود را در این جا ادامه می‌دهم و این باعث خوشحالی من است."

"ایجنت من در موضوع پیوستن واران به جمع شیاطین سرخ دخیل نبود. من کاری نکردم، اما بسیار خوشحالم که او این جا با ماست."

"باید اعتراف کنم که از آمدن واران تعجب کردم. من در تعطیلات با او صحبت کردم و او به من گفت که این کار انجام می شود. من انتظار داشتم او کار خود را در رئال مادرید به پایان برساند زیرا در آن جا خوشحال بود."

9404