تصاویر؛ سه خبر از نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه های اروپایی

تصاویر؛ سه خبر از نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه های اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی - با تلاش مديران باشگاه های اروپایی، در آخرین روزهای نقل و انتقالات در قاره سبز، سه مورد ورود و خروج دیگر نیز نهایی شد و قرارداد آن ها به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، باشگاه تاتنهام در بیانیه‌ ای از فسخ توافقی قرارداد سرژ اوریه، مدافع راست بیست و هشت ساله و ساحل‌ عاجی خود خبر داد. به این ترتیب اوریه می‌ تواند پس از پایان مهلت نقل و انتقالات هم به عنوان بازیکن آزاد، تیم جدید خود را انتخاب کند.

اوریه در سال ۲۰۱۷ با حدود بیست و پنج میلیون یورو از پاریسن ژرمن به اسپرز پیوست و در این چهار فصل، در یکصد و ده مسابقه که با پیراهن تاتنهام به میدان رفت، موفق به زدن هشت گل و ارسال هفده پاس گل نیز شده است و در این مدت، یک لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ و یک جام اتحادیه انگلیس در فصل ۲۱-۲۰۲۰ کسب کرده است.

همچنین در خبری دیگر از آخرین نقل و انتقالات اروپایی، الکس کرال، هافبک اسپارتاک مسکو به صورت قرضی و تا پایان فصل به وستهام پیوست. این قرارداد قابلیت دائمی شدن به ازای مبلغ ۱۲ میلیون پوند را خواهد داشت.

بازیکن ۲۳ ساله اهل جمهوری چک، با پیراهن اسپارتاک در ۶۰ بازی به میدان رفت و موفق به ثبت ۶ پاس گل شد. او همچنین ۲۲ بازی ملی انجام داده و ۲ گل و ۲ پاس گل به ثبت رسانده است. کرال اکنون با پیوستن به چکش‌ ها می‌ تواند به هموطنان خود، توماس سوشک و ولادیمار کوفال در لندن ملحق شود.

در خبری دیگر از انتقالات بازیکنان اروپایی، خوزه سالومون روندون، مهاجم ۳۱ ساله و ونزوئلایی در انتقالی آزاد و با قراردادی ۲ ساله به اورتون پیوست. او در ۲ سال گذشته عضو دالیان چین بود و نیمه دوم فصل گذشته را در زسکامسکو گذرانده بود.

روندون در سال ۲۰۱۵ با وست‌ بروم حضور در فوتبال انگلیس را تجربه کرد و پس از ۳ سال، فصل ۱۹-۲۰۱۸ را به شکل قرضی در نیوکاسلِ رافائل بنیتس (سرمربی کنونی اورتون) سپری کرد؛ جایی که با ۱۱ گل در ۳۲ بازی، موفق به ارائه بهترین نمایش‌ های خود در فوتبال انگلیس شد.

9404