چینی: استقلال باید مهاجمان استاندارد داشته باشد

چینی: استقلال باید مهاجمان استاندارد داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال گفت: نگرانی من خط حمله استقلال است،‌مهدی قایدی بهترین بازیکن و شیخ دیاباته را از دست دادیم و هنوز بازیکنی با کیفیت و استانداردهای آنها جذب نکرده‌ایم.

به گزارش فوتبالی، «علی چینی»‌ روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به جذب بازیکنان جدید توسط استقلال اظهار داشت:‌ یکی از اتفاقات مثبت فصل نقل و انتقالات این بود که بازیکنان جدید آبی‌پوشان همگی با نظر مثبت فرهاد مجیدی جذب شدند و تیم با سلیقه او بسته شد.

وی افزود: در سال‌های گذشته پیش از اینکه سرمربی مشخص شود بازیکنان به خدمت گرفته می‌شدند و این موضوع لطمات زیادی را به استقلال زد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نگرانی من خط حمله استقلال است، مهدی قادی بهترین بازیکن و شیخ دیاباته را از دست دادیم و هنوز بازیکنی با کیفیت و استانداردهای آنها جذب نکرده‌ایم. باید نفراتی به خدمت گرفته شوند که بتوانند جای این دو نفر را پر کنند.

تصریح کرد: استقلال کار سختی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در پیش دارد و همه انتظار موفقیت از آنها را دارند. هوادار استقلال در فصل جدید توقعات بزرگی دارد و باید این توقعات به حق و بزرگ انجام شود.

وی تاکید کرد: استقلال مصاف سختی را با الهلال عربستان پیش رو دارد،تیمی که بهترین ها را در اختیار دارد و به طور حتم فینال زودهنگام لیگ قهرمانان آسیاست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال زمان زیادی تا لیگ قهرمانان ندارد و هنوز تمدید قرارداد چند بازیکن انجام نشده و باید هرچه زودتر تکلیف این نفرات مشخص شود تا آبی‌پوشان با آمادگی کامل رودرروی نماینده کشور عربستان صف‌آرایی کند.

 1470