منافی: نمی دانم چرا برای تیم ملی بازی تدارکاتی نمی گذارند/ امیدوارم اسکوچیچ به بازی سوریه برسد

منافی: نمی دانم چرا برای تیم ملی بازی تدارکاتی نمی گذارند/ امیدوارم اسکوچیچ به بازی سوریه برسد

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: حضور بازیکنان لژیونر باعث شده که تیم ملی یک وضعیت آرمانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، جواد منافی در مورد مسابقه تیم ملی با سوریه در روز پنجشنبه در نخستین دیدار مقدماتی جام جهانی در دور دوم اظهار داشت: شرایط تیم ملی خیلی خوب است، با بردهایی که در مرحله قبل به دست آوردیم و به این مرحله صعود کردیم، تیم ملی نشان داد که در شرایط مطلوبی است. حضور بازیکنان لژیونر که در تیم‌های مختلف از جمله تیم‌های اروپایی باعث شده که تیم ملی یک وضعیت آرمانی داشته باشد.فکر نمی‌کنم در بازی با سوریه ملی پوشان ما مشکل خاصی داشته باشند. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و هزار اتفاق در یک مسابقه رخ می‌دهد اما به طور طبیعی نباید مقابل سوریه نگران باشیم و خیلی راحت می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی مقابل سوریه بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: داشتن بازی تدارکاتی خیلی برای تیم ملی مفید است و عامل موثری برای هماهنگی و بازی بهتر تیم ملی می‌شود اما نمی‌دانم چرا تیم ملی مثل مرحله قبل بدون بازی تدارکاتی  به مصاف حریفان می‌رود. در مرحله قبل هم در بازی نخست کمی سردرگم بودیم و هرچه از زمان مسابقه گذشت بهتر شدیم. واقعا دلیل این مساله که چرا بدون بازی تدارکاتی در میادین رسمی حاضر می‌شویم را باید از سرمربی تیم ملی بپرسید.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نبود اسکوچیچ سرمربی و هاشمیان مربیان تیم ملی برای پرهیز از بیماری کرونا بیشتر مسایل را رعایت می‌کردند در محافل مختلف از جمله برنامه تلویزیونی حاضر نمی‌شدند، گفت: هر دو مربی تیم ملی ظاهرا هر دو دز واکسن خود را هم زده بودند و همین مساله باعث شده که کرونای خفیفی بگیرند. گاهی واقعا مشخص نیست که آدم چگونه به ویروس کرونا مبتلا می شود. برخی دوستانم حتی از خانه بیرون نرفته بودند اما به این بیماری مبتلا شدند. امیدواریم که این دو مربی تا قبل از مسابقه با سوریه بهبود پیدا کنند چون بدون سرمربی و مربی بازی با سوریه سخت می‌شود و ممکن است تیم ملی با مشکل مواجه شود.

منافی در مورد اینکه چقدر به صعود تیم ملی به جام جهانی امیدوار است و بازی بعدی  ما در هفته آینده با عراق را چطور می‌بیند، عنوان کرد: یکی از بهترین تیم‌های ملی را در اختیار داریم. بازیکنانی تاثیرگذار و خوبی که می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. در مرحله قبل هم عراق را شکست دادیم و این مرتبه هم پیروزی مقابل عراق دور از دسترس نخواهد بود. من به این تیم ملی برای صعود به جام جهانی خیلی امیدوارم. 

7474