شگفتی بزرگ لیورپول: جوان 18 ساله‌ای که کلوپ را عاشق خودش کرد

شگفتی بزرگ لیورپول: جوان 18 ساله‌ای که کلوپ را عاشق خودش کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که عملکرد هاروی الیوت در شروع فصل را باید خیلی جدی گرفت.

به گزارش فوتبالی، پسر نابغه جدید لیورپول در دو بازی اخیرش در سرخ ها فیکس بوده است و در مقابل چلسی نیز یکی از درخشان ترین بازییکنان میدان بود. این بازیکن جوان که در سال 2003 متولد شده، گفت:" فشار زیادی را تحمل کردم. بازی را در حالی تمام کردم که تقریبا پاهایم را حس نمی کردم."

انرژی بالای الیوت یکی از دلایلی است که باعث شده تا کلوپ عاشق او شود. این بازیکن که چپ پاست توان حضور در پست های مختلف خط هافبک را دارد، بسیار سریع و پرتحرک است. دوندگی بالایش و کمکش به پرس کردن باعث شده تا در ترکیب لیورپول نقش مهمی داشته باشد و به جانشینی ایده آل برای واینالدوم در تیم تبدیل شود. از سویی او با مشخصه هایش می تواند جای شقیری که اخیر جدا شده را هم پر کند. در حقیقت توان حضور الیوت در پست های مختلف باعث می شود تا از بازیکنانی نظیر تیاگو سبقت بگیرد.

الیوت اولین بازی خود را در لیگ دسته دوی انگلیس در سن 15 الگی با پیرهن فولام داشت. اسلاویسا یوکانوویچ زودتر از بقیه استعداد این بازیکن را درک کرد. الیوت پس از درخشش در فولام راهی لیورپول شد که فصل گذشته قرضی به بلکبرن رفت. این بازیکن در فصل گذشته با هفت گل و یازده پاس گل درخشید و هر چند که مشتریان دیگری داشت تا برای یک فصل دیگر قرضی جدا شود، کلوپ تصمیم گرفت که روی او حساب کند و حالا به نظر می رسد که هاروی الیوت آینده درخشانی در لیورپول پیش رویش دارد.

4125