واکنش پدیده جوان لیورپول به تکل خشن و وحشتناک بازیکن لیدز

واکنش پدیده جوان لیورپول به تکل خشن و وحشتناک بازیکن لیدز

پایگاه خبری فوتبالی - پس از آن که گفته شد هاروی الیوت در بازی مقابل لیدز یونایتد دچار شکستگی زانو شده است، پیامی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، الیوت در حین بازی لیورپول و لیدز در پی برخورد با پاسکال استروییک دچار مصدومیت شد. بازیکن لیدز در این صحنه با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. یورگن کلوپ از تکلی که روی بازیکن 18 ساله تیمش زده شد، عصبانی بود و حتی محمد صلاح ستاره مصری نیز به شدت نگران به نظر می رسید. این هافبک جوان ساعاتی بعد البته تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و به هواداران روحیه داد:" ممنون از پیام هایتان بچه ها، در مسیر ریکاوری. #تو هرگز تنها قدم نخواهی زد."

هاروی الیوت در این صحنه با برانکارد از زمین خارج شد. استروییک بدون عمد این خطا را انجام داد و به همین خاطر خودش هم خیلی ناراحت به نظر می رسید. محمد صلاح نیز خیلی سریع به سراغ کادر پزشکی رفت و اسکای اسپورت برای این که مخاطبانش را ناراحت نکند، تکرار صحنه را پخش نکرد. 

الیوت در شروع فصل با عملکرد درخشانش به یکی از ستارگان غیرمنتظره لیورپول تبدیل شده بود. این بازیکن برای سومین بازی پیاپی در ترکیب   اصلی قرار گرفته بود که تیم کلوپ با گلهای صلاح، فابینیو و مانه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. صلاح در این بازی تعداد گلهایش در لیگ انگلیس را سه رقمی کرد. 

4125