کنایه سنگین اوزیل به وضعیت توپچی ها: فرآیند را باور کنید!

کنایه سنگین اوزیل به وضعیت توپچی ها: فرآیند را باور کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد فاجعه بار آرسنال در مسابقات ابتدایی لیگ برتر انگلیس خصوصا شکست سنگین شب گذشته مقابل سیتیزن ها، انتقادات بسیاری از اهالی فوتبال را متوجه این باشگاه کرده که در یکی از این موارد، بازیکن سابق توپچی ها نسبت به شرایط کنونی این تیم واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، شکست سنگین پنج بر صفر آرسنال برابر منچستر سیتی که به معنای سومین شکست پیاپی توپچی ها در آغاز فصل لیگ برتر انگلیس بود، انتقادها از این تیم و عوامل باشگاه لندنی را به اوج رسانده و در این میان مسوت اوزیل، ستاره آلمانی سابق آرسنال نیز با انتشار توئیتی، با کلیدواژه خود میکل آرتتا به او طعنه زده است.

"فرآیند را باور کنید" جمله مشهور آرتتا پس از نتایج ضعیف ماه‌ های اخیر و در پاسخ به انتقادها بوده است. هر چند این توئیت هم حاشیه‌ ساز بوده و هواداران عقیده دارند اوزیل نباید با همبازی و مربی سابق خود به این شکل برخورد کند.

مسوت اوزیل که در دو فصل ابتدایی انتقالش به آرسنال همبازی آرتتا بود، یکی از بازیکنان ثابت مربی اسپانیایی در روزهای اولیه حضور او روی نیمکت بود اما با مشکل مصدومیتی که از ناحیه کمر پیدا کرد، به تدریج جایگاه خود را از دست داد و کم کم از فهرست لیگ برتری و اروپایی آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ خط خورد و سرانجام در ژانویه ۲۰۲۱ لندن را ترک و به فنرباغچه ترکیه پیوست.

9404