عکس؛ رونمایی منچسترسیتی از مجسمه های سیلوا و کمپانی

عکس؛ رونمایی منچسترسیتی از مجسمه های سیلوا و کمپانی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی پیش از بازی مقابل ارسنال به صورت رسمی از مجسمه دو اسطوره سالهای اخیر خود یعنی ونسان کمپانی و داوید سیلوا رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در سالهای اخیر و از زمانی که توسط مالکان اماراتی خریده شده به "بی ریشه" بودن متهم شده است و به نظر می رسد که آنها با ساختن مجسمه های جدیدشان می خواهند ثابت کنند که به کارهایی که در سالهای اخیر کرده اند، افتخار می کنند.

ونسان کمپانی بلژیکی مجموعا 360 بازی در پیراهن منچسترسیتی داشت و داوید سیلوا که سال گذشته از تیم انگلیسی جدا شده 436 بازی برای آنها انجام داد. این دو چهار قهرمانی انگلیس، دو قهرمانی جام حذفی، پنج قهرمانی جام اتحادیه و سه قهرمانی سوپرجام انگلیس را کسب کردند.

کمپانی به علت مشغله های کاری و حضور در کادر فنی اندرلخت نتوانست در مراسم رونمایی از مجسمه اش حضور داشته باشد و به همین خاطر در توئیتی نوشت" خیلی ممنون و متشکر هستم و امروز نتوانستم این جا باشم. در حال حاضر تمام دقایق ممکن را در اختیار باشگاه اندرلخت قرار داده ام. قول می دهم که هر چه زودتر برگردم و از آن جا بازدید کنم." و در پایان پیامش با لحنی حاوی شوخی نوشته است:" خواهش می کنم که کبوترها را از بازوهایم دور کنید!"

4125