معرفی معاونان سرآلکس در هایجک رونالدو/ بازیگران نقش دوم و سوم!

معرفی معاونان سرآلکس در هایجک رونالدو/ بازیگران نقش دوم و سوم!

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال نقش‌ آفرینی مثبت و مهم سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی و پیشین منچستر یونایتد در ماجرای پیوستن کریستیانو رونالدو به اولدترافورد و هایجک تاریخی این بازیکن از رقیب همشهری یعنی منچستر سیتی، حالا ابعاد دیگری از این موضوع هم آشکار شده و در این راستا، فعالیت دو چهره دیگر نیز اثرگذار شناخته شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، شاگرد خلف سرآلکس فرگوسن، فرمانده با سابقه و پر افتخار شیاطین سرخ، همچنان در رکاب پیرمرد اسکاتلندی حاضر و آماده است و هم اکنون نیز روشن شده که به تبعیت از عمل مربی سال های نه چندان دور خود در این تیم سرخپوش، نقش پر رنگی هم در ماجرای هایجک تاریخی رونالدو و ایجاد تغییر در مسیر سرنوشت کاپیتان پرتغالی ها از سمت اتحاد به طرف اولدترافورد ایفا کرده است.

بعد از سرآلکس فرگوسن، ریو فردیناند و برونو فرناندز نیز بازیگرانِ نقش دوم و سوم داستان انتقال و پیوستن فوق ستاره پرتغالی به جمع شاگردان اوله گونر سولشر بوده اند. در حالی که حتی تا روز گذشته هم اکثر خبرگزاری‌ ها، کار انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر سیتی را تمام شده معرفی کرده بودند، اما تماس تلفنی سرآلکس فرگوسن و به دنبال آن، تماس ریو فردیناند با رونالدو، نظر فوق ستاره پرتغالی را عوض کرد تا این مهاجم گلزن، بار دیگر به جمع نفرات شیاطین سرخ در نیمه قرمز شهر منچستر بازگردد.

ریو فردیناند با شنیدن شایعات پیوستن کریستیانو به جمع سیتیزن ها، پیامی با این مضمون برای او ارسال می کند:

"لطفا بهم بگو که دروغه!"

همچنین برخی رسانه‌ ها نیز از نقش پر رنگ برونو فرناندز در این انتقال خبر داده اند. فرناندز در طول روز و شب گذشته، هموطن و همبازی خود در تیم ملی پرتغال را تحت فشار قرار داده بود تا به جای پیوستن به منچستر سیتی، با منچستر یونایتد قرارداد امضا کند.

توئیت برونو فرناندز پس از اعلام رسمی این انتقال، نشان از صحیح بودن این اخبار دارد:

"برونوی مدیر برنامه؟!

به خانه خوش‌ آمدی کریستیانو"

به نظر می رسد در فیلم سینمایی "هایجک رونالدو" ، بازیگر نقش اول فیلمنامه سرآلکس فرگوسن بوده و در ادامه نیز ریو فردیناند و برونو فرناندز به عنوان بازیگران نقش دوم و سوم این فیلم به هنرنمایی پرداخته باشند!

9404