ستاره جدید رم: مورینیو نقش مهمی در آمدن من به این باشگاه داشت

ستاره جدید رم: مورینیو نقش مهمی در آمدن من به این باشگاه داشت

پایگاه خبری فوتبالی - تامی آبراهام مهاجم جدید الورود باشگاه رم فاش کرد که ژوزه مورینیو نقش اساسی در پیوستن او به جالوروسی ایفا کرده است. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته تامی آبراهام با مبلغ 35 میلیون یورو از چلسی به رم منتقل شد و تاکنون تاثیر خوبی در خط حمله این تیم گذاشته است. 

او در اولین دیدار خود با پیراهن جالوروسی، موفق شد دو پاس گل برابر فیورنتینا بدهد و همچنین در پیروزی 3-0 این تیم برابر ترابزون اسپور در پلی آف لیگ کنفرانس تاثیرگذار بود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آبراهام تائید کرد که مورینیو و تیاگو پینتو (مدیر ورزشی) نقش مهمی در پیوستن او به این باشگاه داشته است. او در کنفرانس خبری گفت: "در سال آخر حضورم در چلسی، نتوانستم به آن اندازه که می‌خواهم در زمین حضور داشته باشم و بازی کنم. صحبت کردن با مورینیو بسیار مهم بود. مورینیو و تیاگو پینتو، مرا با اهداف باشگاه آشنا کردند. من فقط برای گلزنی به رم نیامدم، بلکه می‌خواهم فاتح جام‌ها شوم و امیدوارم قادر باشیم که در این فصل به این مهم دست پیدا کنیم. لیگ کنفرانس یک تورنمنت پیچیده است، اما برای قهرمان شدن در آن تلاش خواهیم کرد. کارهای زیادی است که باید در این فصل انجام بدهیم و امیدوارم بتوانیم به اهدافمان برسیم."

4416