واکنش مدیر لایپزیش به همگروهی با سیتی و پاریس: می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم

واکنش مدیر لایپزیش به همگروهی با سیتی و پاریس: می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باشگاه لایپزیش از روحیه بالای خود برای رویارویی با دو غول اروپایی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می‌ گویند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه لایپزیش آلمان، شب گذشته قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و لایپزیش در یک گروه سخت قرار گرفت. طبق این گزارش، فلوریان شولتس، مدیر تجاری باشگاه لایپزیش در خصوص همگروهی تیم خود با تیم های منچستر سیتی انگلستان و پاریسن ژرمن فرانسه به این رسانه گفت:

"در ابتدا باید بگویم که از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال هستیم و به آن افتخار می‌ کنیم. این پنجمین فصل بوندسلیگایی ماست که چهار بار نیز در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده‌ ایم. می‌ خواهیم شگفتی ساز شویم و مثل پارسال به مرحله حذفی برسیم. قصد اجرای چند نمایش فوق‌ العاده داریم؛ مخصوصا در رد بول آرنای شهر لایپزیش. امیدوارم هواداران ما بتوانند در این رقابت بین المللی به ما ملحق شوند."

الیور مینتسلاف، مدیر اجرایی لایپزیش در خصوص سه تیم منچستر سیتی، پاریسن ژرمن و کلوب بروخه بلژیک اضافه می‌ کند:

"قطعا گروه فوق‌ العاده ای را شاهد هستیم اما هدف ما رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال متوالی است. منچستر سیتی و پاریسن ژرمن دو تیم در کلاس جهانی هستند و کلوب بروژ هم تجربه بین‌ المللی بسیار بالایی دارد."

9404