4 حالت مختلف خط حمله رئال مادرید در صورت آمدن امباپه

4 حالت مختلف خط حمله رئال مادرید در صورت آمدن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین روز ها از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اخبار و شایعات پیرامون انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بسیار داغ شده است و باید دید که در این روز های پایانی در نهایت چه اتفاقی در این باره می افتد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید اولین پیشنهاد رسمی خود را به مبلغ 160 میلیون یورو به پی اس جی داد که باشگاه فرانسوی آن را رد کرد و لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن امروز ضمن تایید این پیشنهاد گفت که این مبلغ برای امباپه کم است و پی اس جی با این مبلغ راضی به فروش امباپه نخواهد شد.

به نظر می رسد رئال مادرید پیشنهاد بالاتری برای جذب امباپه خواهد فرستاد و در صورتی که کیلیان امباپه در همین تابستان به رئال مادرید بیاید، آنچلوتی 4 گزینه‌ی مختلف برای استفاده از او در ترکیب تیمش خواهد داشت.

گزینه اول استفاده از امباپه در پست وینگر چپ است که بدین ترتیب این بازیکن به جای هازارد قرار می گیرد و با بیل و بنزما تشکیل یک مثلث می دهد.

گزینه دوم قرار دادن امباپه در پست وینگر راست است که در این صورت این بازیکن جایگزین گرت بیل می شود و در مثلث خط حمله رئال مادرید به همراه هازارد و بنزما قرار می گیرد.

گزینه سوم استفاده از کیلیان امباپه در پست وینگر راست و قرار دادن هازارد در پست هافبک هجومی است و بدین ترتیب سیستم رئال مادرید تبدیل به چهار دو سه یک می شود.

آپشن چهارم کارلو آنچلوتی هم این است که امباپه را در کنار کریم بنزما در پست مهاجم نوک قرار دهد و از سیستم چهار چهار دو استفاده کند و بدین ترتیب بیل و هازارد به یک خط عقب تر منتقل می شوند.

1470