نعمتی: نگفتم کلیه‌ام را برای حضور در پرسپولیس می‌فروشم

نعمتی: نگفتم کلیه‌ام را برای حضور در پرسپولیس می‌فروشم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم به سوالهای خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، علی نعمتی درباره حضور در پرسپولیس بیان کرد: خدا را خیلی شاکرم که این اتفاق خوب افتاد. بعد از نیم فصل من درگیر این بودم که این اتفاق بیفتد و حدود  12 روز هم به شکل جدی پیگیر این ماجرا بودم. از کادرفنی پرسپولیس که به من اعتماد داشتند، تشکر می‌کنم  و امیدوارم که بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.

او در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران است که قهرمانی‌های زیادی داشته و من  هم برای حضور در این تیم انگیزه بسیار بالایی دارم و فکر می‌کنم با پیگیری هایی که برای پیوستن به پرسپولیس انجام دادم تعصبم را به این تیم نشان دادم. تلاش می‌کنم یک سرباز خیلی خوب برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران بزرگ این تیم باشم.

وی با اشاره به مدت قراردادش گفت: قرارداد من سه ساله است و هنوز شماره پیراهنم را هم انتخاب نکردم. هنوز شماره پیراهن خود را انتخاب نکرده‌ام. برای اینکه کدام پیراهن را بپوشم باید از کادرفنی اجازه بگیرم.

نعمتی در ادامه با اشاره به مبلغ رضایت‌نامه این گونه توضیح داد: مبلغی گفته بودند که آن را نمی‌گویم، اما هزینه نقدی پرداخت کردم، می‌توانم بگویم خانه خود را هم به نوعی فروختم تا کارهای دریافت رضایتنامه‌ام انجام شود. مبلغ رضایتنامه‌ام از پدیده هم به نسبت بالا است.

نعمتی با اشاره به مخالفت رحمتی با جدایی او پیوستنش به پرسپولیس بیان کرد: به مهدی رحمتی حق می‌دهم چون احتمال داشت با جدایی چند بازیکن شرایط تیم به هم بریزد اما خوشبختانه او به فکر ما بود که به پیشرفت و شرایط خوب نیاز داریم.

نعمتی با اشاره به تجربه کار کردن با یحیی گل‌محمدی گفت: آقا یحیی یکی از بهترین مربی‌های ایران هستند و از دید من که او صددرصد بهترین مربی ایران است.امیدوارم که بتوانم دوباره شاگرد خوبی برایی او باشم و تلاش می‌کنم مثل شهرخودرو سرباز خوبی برای او باشم.

او درباره این که از قول او اعلام شد حاضر است کلیه‌اش را برای حضور در پرسپولیس بفروشد، اعلام کرد: این نقل قول از طرف من نبود ولی حاضر بودم هرکاری انجام بدهم که این انتقال رخ دهد و تلاشم را کردم که این انتقال اتفاق افتاد و یک تشکر می‌کنم از خانواده‌ام که در این چند روز واقعا اذیت شدند.

7655