ضعیف‌ترین عضو مثلث جدید خط حمله رئال مادرید چه کسی است؟

ضعیف‌ترین عضو مثلث جدید خط حمله رئال مادرید چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - با آمدن کارلو آنچلوتی به رئال مادرید و از زمانی که او هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، در رئال مادرید سیستم چهار سه سه را پیاده کرده است و در دو بازی اول لالیگا بازی را با سه مهاجم که گرت بیل، کریم بنزما و ادن هازارد هستند، شروع کرده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که کریم بنزما، گرت بیل و ادن هازارد مثلث جدید خط حمله رئال مادرید هستند هر چند که کارلو آنچلوتی تضمینی به این بازیکنان بابت فیکس بودن نداده است و در صورت ضعیف بودن عملکرد آن ها، بازیکنانی مثل رودریگو، آسنسیو، وینیسیوس و لوکا یوویچ می توانند جایگزین آن ها شوند ضمن اینکه درخشش وینیسیوس در دو بازی اول لالیگا در حالی که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود، می تواند آنچلوتی را متقاعد کند که او را در ترکیب ثابت قرار دهد.

اما طبق آماری که در دو بازی اول لالیگا ثبت شده است، ادن هازارد ضعیف ترین عنصر خط حمله رئال مادرید در مقایسه با کریم بنزما و گرت بیل بوده است و اگر قرار بر جایگزینی وینیسیوس با یکی از سه عضو مثلث بیل، بنزما، هازارد باشد، به نظر می رسد که ادن هازارد قرار است جایگاه خود را از دست بدهد.

بنزما در دو بازی اول خود در لالیگا دو گل زده و دو پاس گل داده است و همچنان موثر ترین عضو خط حمله رئال مادرید است. گرت بیل در این دو بازی یک بار گلزنی کرده و ادن هازارد تنها یک پاس گل داده است و این در حالی است که وینیسیوس جونیور سه بار گلزنی کرده است و گل های او مقابل لوانته گل های مهمی بودند.

1470