فیفا دی و تیم ملی؛ قوزبالاقوز پرسپولیس

فیفا دی و تیم ملی؛ قوزبالاقوز پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی از برنامه ریزی AFC رضایت ندارد و در بازی‌های تدارکاتی پیش از سفر به تاجیکستان نیز تیمش کامل نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در هفته آخر شهریور ماه باید به تاجیکستان سفر کند و میهمان استقلال دوشنبه باشد. پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در شرایطی کاملا متفاوت مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد؛ تاجیک‌ها در کوران مسابقات لیگ‌شان قرار دارند و هر هفته مسابقه می‌دهند. از طرف دیگر پرسپولیس تازه تمرینات پیش فصلش را آغاز کرده است و تیمش کامل نیست.

 سرخ‌ها برای این‌که خیلی از شرایط مسابقه دور نمانند و بتوانند با آمادگی بهتری در مرحله یک هشتم آسیا بازی کنند، سه بازی دوستانه را با تیم‌های دانشجویان و تراکتور تبریز تدارک دیده‌اند؛ اما آن طور که معلوم است یحیی در این بازی‌ها نیز تیم کاملی در اختیار نخواهد داشت چرا که اردوی آماده‌سازی قرمزها با فیفادی تداخل دارد.

 یحیی گل‌محمدی در خصوص حضور تعداد زیادی از سرخپوشان در لیست اسکوچیچ گفت: این مسئله قطعا کار ما را خیلی مشکل می کند. ما باید 23 شهریور با استقلال تاجیکستان بازی کنیم. تیمی که در کوران مسابقات و متأسفانه همین دو بازی تدارکاتی که با تراکتور در نظر گرفته شده، دقیقا در زمان فیفا دی است و متأسفانه بازیکنان ملی پوش را در آن بازی های تدارکاتی نداریم و این واقعا کار ما را خیلی سخت می کند. با توجه به اینکه خیلی وقت است بازی نکرده ایم، نفرات جدید احتیاج به هماهنگی خوبی دارند. ما این مشکل را داریم و نمی دانم که چرا AFC این زمان را برای برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است.

 او ادامه داد: این مسئله عجیبی است و برنامه ریزی آنها ایراد دارد و کار را برای تمام باشگاه ها خصوصا تیم ما سخت کرده است. ما 20 روز از مسابقات دور بوده ایم و دوران استراحت را می گذراندیم. چند روزی است کار می‌کنیم و تقریبا می‌توانیم بگوییم بدون بازی تدارکاتی وارد مسابقه می‌شویم. حداقل 4 یا 5 نفر از بچه های ما و شاید هم بیشتر به تیم ملی دعوت می شوند و کار را حتی برای تمرین هم سخت می کنند چه برسد به بازی تدارکاتی. به هر حال امیدوارم با یک هماهنگی خوب وارد مسابقات بشویم. ولی می‌دانم که واقعا این امر سخت است و ان شالله که بتوانیم از این مرحله با خیر خوشی صعود کنیم.

۴۱۵۴