تورام یا کورئا‌؛ خرید کدام بازیکن سود بیشتری برای اینتر دارد؟

تورام یا کورئا‌؛ خرید کدام بازیکن سود بیشتری برای اینتر دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد شانس مارکوس تورام برای آمدن به اینتر بیشتر از خواکین کوریا است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار برجسته ایتالیایی، اینتر همچنان به طور جدی روی جذب مارکوس تورام متمرکز است. اختلاف بین درخواست مونشن گلادباخ و پیشنهاد اینتر به 10 میلیون یورو کاهش پیدا کرده است. گلادباخ 30 میلیون یورو می خواهد و پیشنهاد اینتر 20 است. این احتمال وجود دارد که دو باشگاه بر سر رقم 25 تا 30 میلیون یورو به توافق برسند. خواکین کورئا نیز همچنان مورد توجه اینتر است و جذب او به شرطی امکان پذیر خواهد بود که لاتزیو درخواستش را به رقم 30 میلیون یوروی مد نظر اینتر کاهش دهد (گفته می شود لاتزیو 37 میلیون یورو می خواهد). اگر اینتر بتواند تورام را با 25 میلیون یورو به خدمت بگیرد، با بودجه باقی مانده می تواند برای لونزو اینسینیه اقدام کند چرا که وضعیت جسمانی الکسیس سانچز مطلوب نیست. در صورت پیشنهاد اینتر، ناپولی باید تصمیم بگیرد که آن را بپذیرد یا اینسینیه را در انتهای فصل به صورت رایگان از دست بدهد.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت نیز گزارش داد گزینه اول اینتر تورام است چرا که از کورئا جوان تر و ارزان تر است و می تواند در پست های مهاجم نوک، مهاجم سایه و وینگر ایفای نقش کند. قرارداد این بازیکن فرانسوی و 24 ساله تا 2023 اعتبار دارد (با دستمزد 2.5) و اینتر حاضر شده برای او 20 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش خرج کند. برای رسیدن به توافق، پاداش ها می تواند تعیین کننده داشته باشد.

نکته دیگری که باعث شده تورام گزینه جذاب تری برای ماروتا و آسیلیو باشد، قانون تخفیف مالیات کشور ایتالیا برای بازیکنانی است که از لیگ های دیگر می آیند. این در حالی است که این قانون در مورد کورئا صدق نمی کند زیرا در لیگ ایتالیا حضور دارد و برای او باید مالیات بیشتری پرداخت. اینتر برای تورام قراردادی 5 ساله با دستمزد 3.5 تا 4 میلیون یورویی در نظر دارد که این رقم با مالیات به حدود 6 میلیون یورو در سال می رسد. تنها برتری کورئا نسبت به تورام این است که با سری آ و کار زیر نظر اینزاگی آشناست. اورتون به این بازیکن آرژانتینی علاقه دارد اما پیشنهادش به درخواست 35 تا 40 میلیون یورویی لاتزیو نزدیک نیست. باید دید در نهایت کدامیک از این دو بازیکن با نراتزوری قرارداد امضا می کند.

9404