لیست خرید مخفی بایرن مونیخ لو رفت؛ سه ستاره بوندسلیگا

لیست خرید مخفی بایرن مونیخ لو رفت؛ سه ستاره بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ تابستان سردی را در زمینه نقل و انتقالات تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، بایرنی ها که مثل اکثر باشگاه های بزرگ اروپا دچار مشکلات مالی هستند در بازار نقل و انتقالات فعالیت خاصی در زمینه خرید کهکشانی نداشته اند و خرید ارلینگ هالند را هم به تابستان بعدی موکول کرده اند. حالا بیلد گزارش داده است که مدیران بایرن یک لیست مخفی را هم در زمینه نقل و انتقالات مد نظر دارند و شرایط جذب سه ستاره بوندسلیگا را برای خرید در آینده دنبال می کنند: ریدل باکو، فلورین نویهاوس و فلورین ویرتز.

باکو بازیکنی است که فقط 23 سال سن دارد و در ولفسبورگ بازی می کند و بایرن در تابستان گذشته به دنبال خریدنش بودند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. این بازیکن در پست دفاع راست بازی می کند. ناگلسمن از عملکرد بونا سار در این پست راضی نیست و مذاکرات برای خرید باکو آغاز شده است. نفر بعدی نویهاوس از مونشن گلادباخ است. این بازیکن قطعا فصل آینده در گلادباخ می ماند اما برای فصل بعد می تواند با 40 میلیون یورو جدا شود. به نظر می رسد که خود این بازیکن هم بایرن را بهترین گزینه برای خود می داند. نویهاوس فصل گذشته در بوندسلیگا شش گل زد و شش پاس گل داد.

ویرتز نیز به تازگی 18 ساله شده و آینده دارترین استعداد فوتبال آلمان است. این بازیکن 45 میلیون یورو قیمت دارد که در فصل 21-2020 توانست پنج گل بزند و شش پاس گل بدهد و در لیگ اروپا در ترکیب بایر لورکوزن درخشید. بایرن حالا هم تا پایان نقل و انتقالات و هم در تابستان بعدی برای این سه خرید تلاش خواهد کرد تا بتواند سه ستاره آینده دار را به ترکیبش اضافه کند.

4125