شماره پیراهن آگوئرو در بارسلونا مشخص شد

شماره پیراهن آگوئرو در بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی پس از 10 سال حضور در منچسترسیتی با اتمام قرارداد خود به صورت بازیکن آزاد راهی بارسلونا شد و اکنون شماره پیراهنی که قرار است او در میان آبی و اناری پوشان بر تن کند مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا وقتی که دید قرارداد آگوئرو با منچسترسیتی رو به اتمام است و این بازیکن قصد تمدید با سیتیزن ها را ندارد، به سراغ او رفت و این بازیکن را به خدمت گرفت. از طرفی سرخیو آگوئرو دوستی و رفاقتی صمیمانه با لیونل مسی دارد و لاپورتا به دنبال این بود که از این قضیه برای نگه داشتن مسی در بارسلونا استفاده کند اما در نهایت چنین اتفاقی نیفتاد و مسی تصمیم خود را برای جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن گرفت تا پیراهن شماره 10 بارسلونا خالی شود.

اما بازیکنی که پیراهن شماره 10 به او خواهد رسید، سرخیو آگوئرو نیست چرا که این بازیکن قرار است پیراهن شماره 19 بارسلونا را بر تن کند. البته آگوئرو در حال حاضر مصدوم است و احتمالا اوایل آبان ماه به میادین برگردد.

باید دید که رونالد کومان از سرخیو آگوئرو به چه شکل استفاده خواهد کرد. بازیکن آرژانتینی با انتشار یک پست در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام پیراهن شماره 19 خود را به نمایش گذاشت.

1470