ستاره جدید میلان: اهداف بزرگی در سر داریم

ستاره جدید میلان: اهداف بزرگی در سر داریم

پایگاه خبری فوتبالی - الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی و تازه وارد میلان اذعان کرد که آن‌ها می‌توانند تیم‌های بزرگ را در فصل جدید به چالش بکشند. 

به گزارش فوتبالی، ژیرو پس از ده سال حضور در لیگ برتر انگلیس، با مبلغ دو میلیون یورو از چلسی به میلان پیوست. او در طی دوران حضورش در استمفورد بریج موفق به کسب یک قهرمانی لیگ اروپا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد. فاتح جام جهانی 2018 به سن سیرو آمد تا باری از روی دوش زلاتان ایبراهیموویچ در خط حمله روسونری بردارد. او در دیدار دوستانه میلان برابر پاناتینایکوس موفق شد دو گل به ثمر برساند و حالا آماده اولین بازی در سری آ ایتالیاست. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، او پس از بازی به خبرنگاران گفت: "خیلی خوشحالم. امروز توانستم دو گل به ثمر برسانم، پس به گمانم روز خوبی برایم بود. از دیگر بازیکنان به خاطر پاس‌های گل تشکر می‌کنم. می‌توانستیم بیشتر از این‌ها گل بزنیم. من حتی یک بار توپ را تیر دروازه زدم. بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم. از این که گل دریافت کردیم، متاسفم، اما در کل از عملکردمان رضایت دارم."

ستاره سابق آرسنال در ادامه افزود: "فکر نکنم مهم باشد که چند مهاجم بازی خواهند کرد، هدف ما یکی است و می‌خواهیم به آن دست پیدا کردیم. باید در کنار هم باشیم و در این راه باثبات عمل کنیم."

4416