نمای دیدنی هواداران تاتنهام با شعار معروف پیش از بازی با منچسترسیتی

نمای دیدنی هواداران تاتنهام با شعار معروف پیش از بازی با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام و منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی تاتنهام به مصاف هم رفته اند و این بازی را می توان حساس ترین دیدار هفته اول لیگ برتر انگلیس دانست.

به گزارش فوتبالی، گل اول این بازی را سون هیونگ مین برای تاتنهام روی یک ضد حمله سریع و با شوتی زیبا به ثمر رساند تا تاتنهام بتواند اولین گل خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس را به ثمر برساند.

اما هواداران که مدت ها بود از تماشای لیگ برتر انگلیس در استادیوم ها محروم بودند، اکنون با شروع فصل جدید فوتبال در انگلیس به ورزشگاه ها بازگشته اند و نماهایی دیدنی را در ابتدای بازی ها خلق می کنند. یکی از این قاب های دیدنی مربوط به هواداران تاتنهام است که با در دست گرفتن پرچم هایی که شعار معروف خود یعنی to dare is to do روی آن نوشته شده است، نمایی زیبا را به صورت یک دست خلق کرده است.

هواداران تاتنهام همواره در بازی های خانگی خود از این شعار استفاده کرده اند و اکنون پس از بازگشت مجدد به ورزشگاه پس از مدتی طولانی دوباره این شعار "جرئت داشتن انجام دادن است" را به نمایش در آورده اند تا حریفان خود را به چالش بکشند.

1470