مدافع بارسلونا: به خاطر خروج لیونل مسی شوکه شده‌ام

مدافع بارسلونا: به خاطر خروج لیونل مسی شوکه شده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - سرجینیو دست مدافع آمریکایی بارسلونا می‌گوید که خروج لیونل مسی از این باشگاه، کمی غیر قابل هضم برای او بوده و نیوکمپ بدون مسی معنایی ندارد.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته برنده شش جایزه توپ طلا بر سر تمدید قراردادش با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به توافق رسید، اما مشکلات فراوان مالی آبی اناری‌ها به علاوه قوانین جدید لالیگا، اجازه تمدید قرارداد به این فوق ستاره آرژانتینی نداد تا لیونل مسی بعد از بیست و یک فصل حضور در نیوکمپ، راهی پاریسن ژرمن شود. 

به نقل از سایت گل، با وجود گذشت حدود یک هفته از خروج مسی، هنوز خیلی از بازیکنان و هواداران این تیم، این موضوع را باور نکرده اند. سرجینیو دست در این باره به ESPN گفت: "کمی شوکه شدم، چون همه می‌خواستند که او در این باشگاه بماند. او بهترین بازیکن دنیاست و به تمام مردم شوک وارد شد. آرزو می‌کردیم که او بماند، اما متاسفانه همه چیز به خوبی پیش نرفت. حالا باید کارهای بیشتری انجام دهیم، زیرا با مسی همه چیز آسان‌تر بود. او بهترین بازیکن دنیاست، اما فکر می‌کنم اگر هماهنگی ما بیشتر شود، می‌توانیم به چیزهای زیادی دست پیدا کنیم. در زمین مسابقه و تمرینات چیزهای خارق العاده‌ای از مسی مشاهده کرده‌اید. می‌بینید که چگونه گل می‌زند. رفتن او ناراحت کننده است، اما باید به راه خود ادامه دهیم."

4416