ستاره تازه وارد آژاکس تهدید شد: در روز تولدت تو را می‌کُشیم!

ستاره تازه وارد آژاکس تهدید شد: در روز تولدت تو را می‌کُشیم!

پایگاه خبری فوتبالی - استیون برخوس کاپیتان سابق فاینورد 19 صفحه پیام تهدیدآمیز شامل تهدید به مرگ برای خودش و خانواده اش دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته بازیکن باتجربه فوتبال هلند در یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال هلند از فاینورد راهی آژاکس شد.به ندرت پیش می آید که بازیکنی هم در آژاکس و هم در فاینورد بازی کرده باشد چرا که دو باشگاه دشمنی دیرینه ای با هم دارند.

پس از نهایی شدن انتقال چهار میلیون یورویی برخوس از فاینورد به آژاکس، هواداران تیم سابقش واکنش خشم آلودی داشتند و پیراهن وی را آتش زدند چرا که حس می کردند که مورد خیانت قرار گرفته اند. اما این تنها اتفاق عجیب نبود چرا که برخوس به اداره پلیس رفت تا در مورد شمار زیادی از پیام های تهدیدآمیزی که دریافت کرده بود، گزارش بدهد. 

برخوس باید در روز تولد سی سالگی خود در روز 19 دسامبر در پیراهن آژاکس به مصاف تیم سابقش فاینورد برود و بسیاری از تهدیدها برای برخوس مربوط به همان روز است که هواداران فاینورد او را حسابی تهدید کرده اند.برخی تهدید کرده اند که مواد محترقه را به سمت صورتش پرتاب می کنند و برخی نیز گفته اند که در روز تولد 30 سالگی اش این بازیکن را خواهند کشت!

ادوین فن در سار مدیر اجرایی آژاکس گفته است که این تهدیدها حد و مرز اخلاقی را رد کرده است.

4125