ماجرای جلسه عجیب هیات مدیره استقلال

ماجرای جلسه عجیب هیات مدیره استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم خروج رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از ساختمان این باشگاه، گویا مدیران استقلال هنوز در جلسه هستند.

به گزارش فوتبالی، جلسه امروز هیات مدیره استقلال با محور فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات تشکیل شد و اگر چه به نظر می‌رسید خروج اصغر ملکیان از محل باشگاه به معنای پایان جلسه بوده اما نه تنها احمد مددی و پرویز مظلومی هنوز در باشگاه هستند بلکه ناصر فریادشیران معاون باشگاه استقلال هم خودش را به این جلسه رسانده است.

نکته بسیار قابل توجه اینکه، برخی خبرها حاکی از حضور فرهاد مجیدی در جلسه امروز هیات مدیره بود منتهی به نظر می‌رسد سرمربی استقلال در این جلسه حضور نداشته و باید دید دلیل این قضیه چه بوده است.

با توجه به آنکه مددی و همکارانش باید لیست نفرات مدنظر فرهاد مجیدی را بررسی می‌کردند، حضور سرمربی استقلال در جلسه امروز، الزامی به نظر می‌رسید اما آنهایی که از غیبت مجیدی خبر داده‌اند، عقیده دارند یا باشگاه اصلا او را به این جلسه دعوت نکرده یا اینکه مجیدی به خاطر یکسری مسائل ترجیح داده در جلسه با مددی شرکت نکند و حالا باید دید اخبار جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد یا نه.

6621